Vertiv w czołówce dostawców na rynku modułowych centrów danychBadania przeprowadzone przez Omdia pokazują, że światowy rynek prefabrykowanych modułowych centrów danych wzrósł o ponad 65%Warszawa [10 września 2020 r.] Ver
Łazienka „eko” w trzech odsłonachOd kilku lat słowo „eko” łączone jest z niemal wszystkimi rodzajami produktów – od jabłek po fotele, samochody, a nawet całe zakłady przemysłowe i fabryki. Czy istnieje coś takiego
Kupno nowego mieszkania wiąże się z dodatkowym wydatkiem, jaki niesie ze sobą wykończenie i wyposażenie wnętrza. Dla przykładu koszt urządzenia łazienki może wynieść nawet 11.000 zł. Wydatek ten można nieco zmniejszyć,
Informacja prasowaWarszawa, 17 października 2019 r.Choć pogoda za oknem coraz częściej nas nie rozpieszcza, ten sezon – w kwestii mody – będzie wyjątkowo gorący. Nie tylko, jeśli chodzi o ubrania czy buty, ale także doda
Powietrze ogrzeje nam wodęWybierając system grzewczy coraz częściej stawiamy na ochronę środowiska i niezależność. W trend ten wpisują się termodynamiczne ogrzewacze wody, które wykorzystują darmową energię z otaczając
Jedną z zalet nawierzchni ażurowych jest wprowadzenie zieleni w nawierzchnie brukowane. Jednak podobny, choć bardziej oryginalny efekt można osiągnąć używając w tym celu tradycyjnej kostki brukowej. Najprostszym sposobem po�
informacja prasowa, 22.01.2020 r. WarszawaInnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge.Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych i średnich przedsiębi
Informacja prasowaŚciany stanowią jeden z największych elementów aranżacji wnętrza, dlatego sposób ich wykończenia powinien być zdumiewający. Pfleiderer ma na to rozwiązanie – elementy płaskie, które zamienią każd
Na stole postaw (na) róż! O dekoracji stołu myślimy najczęściej przy okazji świąt albo rodzinnych spotkań, podczas gdy jest to dość istotny element wnętrza także na co dzień. Dlatego bez względu na to, czy jadamy posi�
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak